Whoa...En comeback in i de vilda!


Tjenare godhjärtade uslingar!

Helgen har bjudit på mycket godheter. En storartad comeback för mig (Beer Bandit).
Efter att tvingats vara lugn i en månad så är jag tillbaka för att göra barerna osäkra.

I helgen lirade Outshine där jag och Party Polisen visade hur festandet skulle gå till. Tävlingar som "Fullast vinner" vann jag med råge. Därefter fick jag för mig att gå dom kilometrarna hem i 10 minus istället för att ta vagnen. Tacka fan för minnes luckorna :P

Snart är de officiell releasefest å jag lovar att vi ska va mer aktiva. (Kommer lite mer bilder också ;)

Åhh...en dimma...jag ser den...*swisch*

//Beer Bandit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0