vild joker intervjuar rosa cobojjsare!

JW: Hur känner du inför dagens bravader?
PC: Jag känner mig. (skratt). ... Jag känner mig lackad och rullad!
JW: Hur har din natt varit?
PC: läskig, men informationsrik. (gapflabb här inne)
Mia: Vad menar du nu? ge oss information!
PC: Äh jag tror inte ni förstår det ändå faktiskt... jag grejjar med mört och alfabet.
JW: Vad kan du lova publiken på Pub Anchor inför kvällens spelning?
PC: Grymma jävla gitarrsolon och groggblandning!
JW: Kommer det komma några eventuella överaskning för oss crewn eller publiken under dagen?
PC: MEd pink cowboy i närheten kan vad som helst hända..
JW: Slutligen, hur taggad är du inför kvällen?
PC: Jag såg att grannen hade bikuor, jag skall bort och brottas med dom. Fråga mig igen efter det.

Kommentarer
Postat av: BUBBA

ROCK ONNN!!!!

2009-12-11 @ 17:00:16
Postat av: Sofia

Hej boys!

Vilken fin blogg ni har! Lägg till min blogg på bloglovin så lägger jag till er =).

XoXo Gossip Girl

2009-12-11 @ 17:04:08
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0