Stockholm avslutat - På väg hem!

Fy fan vilken helg! Det har varit mycket att göra hela helgen. Stress, slit och fläng - men fy fan va det var värt det!

I fredags på våran premierspelning så var det smockat inne på pub anchor, vi hade aldrig väntat oss att så mycket folk skulle vara där och faktiskt varit vända mot oss och framme vid scenen. Det som var jävligt coolt med Pub acnhor var att det var fullt med 40" lcd-skärmar över allt som sände konserten live via en kamera + att ljudet kom ut i alla högtalare i hela krogen, fett jävla nice!

Lördagen var det samma sak där, sjukt mycket folk när vi kom dit! Inte nog med det. När vi gick på scen så var det riktigt jävla mycket folk, det var verkligen smockfullt!
Spelningen gick så jävla bra, vi gav ta mig fan allt. Körde vårt race och fick hela jävla anchor att dra sig mot scenen.
Inte nog med det, i all min förvåning så ser jag helt plötsligt att självaste E-Type stod längt fram vid scenen och rocka så in i helvete! Efter konserten gick Zeb och snacka med honom och gav han en demo, han digga oss som fan!

Placet i sig var verkligen en krog i särklass. för 2 månader sen var Lars Ulrich och basisten i metallica där och minglade efter konsert i sverige. Många kändisar som cirkulerar på det stället, och vi kommer tillbaks!

Jag kommer nu att avsluta denna underbart sjuka helg och denna blogg med en rad jävla bilder från hela helgen.

/JW



Kommentarer
Postat av: johan

why so serious Abben?! snyggt!!

2009-12-13 @ 17:06:24
URL: http://bxq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0