Alkoholdement Mexikanare intervjuar Joker Wild bakom masken

BB: Hur känns de att vara utan mask i en helt annan stad?
JW: öhh, jag känner kalla rysningar och vågar inte gå ut.
BB: Du verkar inte så vild, har du tappat greppet när du lämna din hemstad?
JW: öhh, jag saknar mina robusta R. Jag e som vildast på natten, fråga tjejerna. Skrattar han.
BB: Har du runkat me båda händerna inför kvällens spelning?
JW: Jag har inte runkat med nån hand. Pink Cowboy löser ju de.
BB: Så du menar att vi kan kanske vänta oss ett instrumentbyte ikväll?
JW: Jag kopplar inte.
BB: Nä, de e ju klart. Du e ju trummis.
BB: Blir de blod, flis å svett i helgen?
JW: jävligt mycke flis iaf.
BB: Så hur taggad är du?
JW: öhh, sådär. Du drack min öl men fan de snor jag några sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0